dijous, 12 de juny del 2014

Representació d'Spot

Bon dia, sóc Javi un alumne de 3r B de l'institut IES Riu Túria de Quart de Poblet, l'altre dia, justament el dimecres 28 d'abril, vam fer una representació sobre el llibre d’Spot, què són diferents esquetxos, i nosaltres, el grup 4, Yosely, Mario, Parra i jo vam fer l'esquetx número 14.

El vam fer a l'aula d'usos múltiples de l'institut IES Riu Túria, situada al segon edifici, baix de tot al davant d'una de les aules de Tecnologia.

El llibre d'Spot, va ser 'l'elegit' per fer la representació perquè el professor, en aquest cas, Vicent, pensava què era un llibre interessant i divertit que es podia representar d'una forma divertida i agradable per a la gent, tant per al qual la anava a veure que per al qual el representava.

En el meu grup els personatges ens els repartim de la següent manera, Mario era Pascual, Parra era Esther, Yosely era Ramon i jo vaig fer de Xica, el meu personatge era molt curt de llegar, tot sol deia 2 frases en anglès cantant. Per a mi el personatge més bo i divertit era Pascual i Esther, perquè feien l'amor d'una manera molt rara, segons vam poder interpretar nosaltres, el més segur que a la realitat sigui més entretingut.

Per a mi ho vam fer prou bé en tots els aspectes, vam interpretar bastant bé els diferents personatges i tot allò que comptava per a la nota.Ha estat una cosa que m'agradaria tornar a fer la veritat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada