divendres, 4 d’abril del 2014

UN DIA AL TEATRE

5 de març de 2014

Bon dia diari, hui m'he alçat a les 7:15 del matí. M'he posat els meus pantalons preferits i damunt una dessuadora roja i blanca. Després he anat a desdejunar i m'he anat a l'institut.
Una vegada vaig arribar, vaig anar a classe de música. A continuació la meua classe se n'anarem a València a vore una obra de teatre en la Sala Escalante. Una vegada allí ens asseguèrem i començàrem a vore L'home invisible. Començà amb el professor Moriarti que li encomenà la tarea d'aconseguir la fòrmula de la invisibilitat al doctor Moreau. Aquest li la va pedir a Griffin, que era també un científic. Però no li la va donar i se'n va fugar. El problema era que Griffin havia fet unes proves amb el seu cos per a comprobar que la fòrmula de la invisiblitat funcionava i va vore que sí. Glòria, la novia de Griffin, li va demanar ajuda a Serlock Holmes i Watson. Aquestos trobaren a Griffin però, com era invisible, Glòria també es va fer invisible per quedar-se amb ell.
Em va agradar molt aquesta obra perquè va ser la primera que vaig vore en valencià. A més, va estar molt divertida perquè tenia acció i molt d'humor. Hem anat al teatre perquè estem estudiant aquest gènere, els efectes, el decorat, els personatges etc.
Aquest dia ha sigut molt entretingut i m'ho he passat molt bé amb els meus companys de classe. Espere anar una altra vegada a vore una obra tan bona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada